lista

Hönan har alldeles själv snickrat ihop en lista hon vill att ALLA ska svara på!! då blir hon glad :)
nedan följer hönans egna svar men ni kan ju grejen med hur det funkar! hihihihihihihihihi




dagens klädsel: lila-guld randig klänning, "träningsjacka" också guld
gårdagens klädsel: samma klänning, silvrig glitter blus typ
favoritplagg?: klänning, men just plagg vet jag inte gillar att ha olika varje dag!
sy själv eller låta grannen göra det?: tror min granne har en förfärlig smak!!
röda korset eller UFF?: UFF i malmö
åsikt om H&M: snygg, bra bra bra!!
roligaste plagget du äger?: mina dr martens kängor
favoritskor?: röda stövlar
är väskor bra?:sjukt bra att bära grejer i!!
är det viktigt att en väska är snygg?: ja
är väskor snyggast stora eller små?: stora
har du börjat fila på festival outfitsen?: ja jag tänker på det minst 5 minuter varje dag
kommer du besöka någon festival?: yes, Siesta, Hultsfred, Möllevångsfestivalen
skulle du vilja besöka en festival?: ja, och det är just däför jag gör det
om du sover i tält på festival, kommer du då köpa ett stort tält så du kan klä på dej där inne, besöka en bajamaja, aldrig byta kläder, eller byta om utanför tältet så alla ser?:  På en funktionärstoalett (en vanlig toalett som man har hemma med vatten i och grejer) fast på hultsfred hemma
gillar du att duscha?: ja! fast särskilt gillar jag att vara ren
om ja, varför?: så härligt att känna sej F-R-Ä-S-C-H!!!!
tycker du det är viktigt att vara fräsch?: sjukt viktigt
skulle du säga att du luktar gott?: joooo!!
finaste negativa kommentar du fått: "du ser ut som en modern ronja rövardotter"
gillar du zlatan?: har inte sett hans kläder så mycket
favorit zlatan-outfit: den han hade i VM
skulle du vilja träffa paris hilton?: nej
om nej varför inte: tror jag hellre träffar hennes morfar
har du fått frågan, "ni pratar så ofta om röda korset, men vart ligger det? " någon gång?: nej
gillar du tjuvlyssnat?: ja
har du fått modetips ifrån tjuvlyssnat?: nej, men jag letar fortfarande
skulle du säga att listskrivaren är rolig eller töntig?: jag är cool
skulle du säga att hon som skrivit listan är sveriges nästa modeikon?: javisst! bara några detaljer som ska filas på men sen så!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback