Fräsch Lista 2



ditt namn:
Maria, tuppen, maggie, hund
favoritplagg: tjocka strumpor
oftast på tallriken: majs
detta gör jag när jag är ledsen: gråter antar jag fast ibland gör jag inte det.
senast lästa bok: shampo-planeten av douglas coupland
favoritläsk: cola light
hit går jag helst: till kyrkan! haha nej jag går...inte till så många ställen, jag cyklar
bästa presenten jag fått:
skor: svarta stövlar frånTuomi Kenkä ehhh.
jag spelar: gitarr, mario kart,
ditt rum är: sjukt fiiint just nu! dammsög igår och dammade och städade upp! så nöjd
din hobby: spela musik!
vad åt du senast: lunch i matsalen, chicken nuggets, ris och konstig röd sås, äääckligt
vem fick du mail av senast: säkert myspace, men det senaste jag läste var från micke, vår rektor. han tackade för arbetet om televisionens betydelse för bandet.
har du spelat i band: jag spelar i band just nu
manchester eller jeans? JEANS!!
trasiga byxor, lappa eller slänga? jag vet inte , kan inte lappa byxor
sover du naken? neej aldrig!
vad gör du när du inte kan sova? läser eller ligger och är irriterad
brukar du laga din egen mat? ja ibland, typ ibland gör jag makaroner och köttbullar eller pyttipanna
vinyl eller cd? häftigt me vinyl men lite enklare med cd så jag säger cd
har du nyligen varit i slagsmål? nej, gillar inte att slåss
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet? stan! eller hur gammal? om jag typ är sådär pensionerad så kanske jag hellre flyttar till landet
om du vill ha barn, adoptera eller biologiskt? dunno
vill du flytta utomlands? nee
kvälls- eller morgontidning? vet inte riktigt..vimmerbytidningen i mitt hjärta
har du duschat idag? nej, igårkväll
vilken var den senaste filmen du såg på bio? ooooj...måste vara offside
brukar du bli våldsam när du blir förbannad? jag blir inte så ofta förbannad men då blir jag ganska våldsam. men det händer tpy aldrig..
tycker du att det är viktigt att ha ett arbete? ja

Kommentarer
Postat av: johanna

jag gillar också vimmerby tidningen bäst! bra blogg förresten

2007-02-08 @ 11:48:15
Postat av: hanna och amanda

ditt namn: MARRE

2007-02-23 @ 23:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback