Fräsch Lista



1. Var hittade du den här listan?
i thereses blogg
2. Var är dina föräldrar födda?
södertälje och kalix
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
hmm bubbles kanske
4. Vilken är din favoritrestaurang?
falafel no.1
5. När badade du i en pool senast?
somras
6. Har du varit med i någon skolpjäs?
yesyes
7. Hur många barn vill du ha?
just nu inga alls.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
patriotmusik
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
jag fick inte rösta men jag hade helt klart röstat på sossarna om jag fått.
10. Vad har du för TV-kanaler?
många
11. Har du åkt moped någon gång?
Ja.
12. Har du busringt någon gång?
jag har typ aldrig ringt överhuvudtaget
13. Har du fått felparkeringsböter?

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
jag skulle dö
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
abisko, nej men jag vet inte hur det stavas
16. Har du en egen trädgård?
nej men jag delar en
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
ducktales
18. Kan du alla orden i nationalsången?
nej, men många
19. Badkar eller duschkabin?
just nu dusch
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
jag har bara sett dåligt bortsett från filmen g, fast den har jag sett tusen gånger innan
21. Favoritpizza?
capriccosa snygg stavning
22. Chips eller popcorn?
tänk ifall jag kunnat svara inget av dom
23. Vilken färg på läppstift använder du?
i läppstift ser jag ännu mer ut som en tant
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
inte nej
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
ehehehe
26. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel gör ont i tänderna
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
kommer inte ihåg
28. Favoritchoklad?
Marabou Digestive.
29. När röstade du senast?
rockpartys årsmöte
30. När åt du en hemodlad tomat sist?
hemma hos maria, antingen i somras eller sommaren innan
31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
nej
32. Är du bra på matlagning?
nej tyvärr
33. Klarar du att tanka själv?
ja en gång har jag tankat en moped!
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
nej men jag har allt velat
35. Pepsi eller Coca Cola?
premier
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej
37. Vad var det senaste du handlade?
present till lillasyster
38. Har du kräkts offentligt?
Japp.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
jag vill ha allt
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
hahah
41. Har du ringt något betalnummer?
jag har röstat i småstjärnorna och i melodifestivalen
42. Kan man vara vän med sitt ex?
man kan vara vän med alla
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
ellen kanske..?
44. Hade du mycket hår som liten bebis?
nej jag såg ut som en tjock gubbe
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
en tant som säger fina saker, sen ett pip
46. Vad har du i din väska?
bibliotekskort, sovtröja, shorts,

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
kramar min nalle, eller det gör jag när jag lagt mej
48. Vad är du tacksam för idag?
att det inte är varmkorv i matsalen


Kommentarer
Postat av: erika

var ligger kalix? jag är också dålig på att laga mat!kan ni inte göra mera mode listor dom är så bra å liksom för oss vanliga:)kram

2007-02-08 @ 11:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback