fräsch listelilista!

För att göra som de flesta andra modebloggare, kommer vi här med våra egna fräscha svar på listan vi såg i moderniteter. Håll till godo!

Hönan
Din stil i en mening:
FRÄSCH och intressant

Stilförebilder: Jag brukar kolla på vad jag hade på mej igår, sen vad tuppen hade på sej igår, och sen utifrån det bygga en fantastisk outfit

Vilken är din favoritdesigner: Den på röda korset

Inspireras du av: Fräscha tjejer

Hösten 2006 - vad gav den dig: En kebabskola, ett par röda stövlar

Vad tror du på inför våren: Klänning,

Det bästa basplagget: tights, i alla färger och mönster

Färger just nu: alla, på en och samma gång

Jag vägrar: bootcut,

En ideal outfit: den jag skapar imorgon klockan halv åtta

Do's and don'ts: äsch sånt känner man bara, regler är inte bra alls

Ditt senaste köp: en blå-vit randig kort jeansjacka

Tre saker på vårens önskelista: sol, pengar, malmö!



Tuppen
Din stil i en mening: Gammalt och nytt med ett stänk av franskt.

Stilförebilder: Lindsey Lohan, Nicole Richie, m.fl.

Vilken är din favoritdesigner: Gucci.

Inspireras du av: fräscha människor!

Hösten 2006 - vad gav den dig: en helt ny stil! Jag upptäckte nämligen alla nya modebloggar och blev såååå inspirerad

Vad tror du på inför våren: turbanen helt klart!

Det bästa basplagget: vitt linne, kanske?

Färger just nu: brun

Jag vägrar: inte så mycket faktiskt, jag kan ta alla plagg och göra dem till mina!

En ideal outfit:

Do's and don'ts: jag tycker att man ska lyssna till sitt hjärta och inte bry sig om vad andra säger

Ditt senaste köp: en hängsleklänning i jeans med små blommor på

Tre saker på vårens önskelisa: något i skinn, något med strass och så en parkas såklart!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Rolig lista =)

Postat av: SonjaAstridEmilia

Roligt med egen stil och fyndiga kommentarer... Ha d bra! /ohlala

2007-03-11 @ 20:17:24
URL: http://ohlala.webblogg.se
Postat av: ELLEN

hej! eran blogg
är super tycker jag värkligen. jag tyker att det var
rolikt att ni hade sat in bilder på tårtan.
jag dyckte att tårtan va god velditgod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-03-20 @ 13:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback