Dagens planer!!!

Tuppen har lämnat hönan för den sköna staden Malmö, hon ska nog slösa pengar och sånt där. Jag tröstar mej med att jag kommer ha mer pengar kvar när vi är i stockholm.

Det är ju lov för hela slanten nu, har inga direkta planer.. tänkte nog dra en tur till lilla röda korset och köpa dragkedjor och spana efter fynd. Sen kanske jag känner mej lika kreativ som http://www.ragnhild.blogg.se check it out! fattar inte hur man länkar, och jag orkar inte lära mej har ju trots allt lov och länkning och sånt känns som kursen webdesign vi läser och det vill jag inte tänka på nu.

näe nu ska jag sitta här och vänta på att RK öppnar

ha en helfräsch dag så kanske jag uppar om mina fynd senare!!!

puss

image340
en klänning jag hittade när jag städade min garderob, jag sydde den i sjuan men har aldrig använt den, snarare gömt den. ska bara ta bort axelbanden så kanske jag kan få användning av den pyttelilla klänningen någon gång.

Kommentarer
Postat av: julia

den var fin. det tycker jag allt.

www.juliaelise.blogg.se

2008-02-21 @ 10:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback