EMMIKLEMMI!!!


Vi har länge känt oss dissade av emmiklemmi!!!

det har hänt flera gånger att hon spanat in våra bilddagböcker, men aldrig har det hänt att hon har kommenterat..
dessutom har hon sin bilddagbok låst så den är bara för de som hon valt ska få kolla,

när jag (hönan) en gång försökte bli vän med henne för att få en glimt av det där hemliga som torde vara fantastiskt fick jag nobben!!!!

fatta pinigt!!!!!


nu har hon dessutom intervjuer med en massa bloggare men inte med oss, snälla emmi hur gör man för att få bli din vän? vi är jättesnälla lovar!!!

men jag har tagit saken i egna händer nu och gör den här intervjun, det är emmiklemmis frågor men med mina svar!!!
hönans alltså

1. De 3 senaste köpen jag gjort är en klänning, en kjol och en scarf (röda korset)
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är svåår fråga, min mobil blev ofrivilligt rensad för ett tag sen men får väl säga cissi då hehehe
3. Det senaste jag googlade var maoam!!!!! jag skulle kolla om alla bilder var snuskiga och det var dom!!!
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin det finns inga dåliga köp!!!!
5. I min handväska har jag just nu har ingen
6. Min favoritgata i världen är just nu är det götgatan!!!! för där ska vi bo snart!!!!!!!
7. Mitt signaturplagg är klänning
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är - kläder ska vara billiga så man har rd med mycket!!!
9. Jag är beroende av tuggummi!!! fräscha andedräkten you know
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: tights är nice!!!!!
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja -någon fin secondhand!!!
12. Jag har aldrig köpt något på shock!!!! för dark för mej
13. Jag fyndar bäst i en stor stad när det är fint väder!!!
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja -kelly osbournes eller kicki dees!!!!!!
15. Mitt nästa stora inköp lägenhetshyra!!!!! VUXET!!!
16. Min stilikon är alla som är med i melodifestivalen!!!!
17. I min skosamling finns skor som luktar svett!!!! min ofräscha sanning!!!
18. Min drömväska är fjällräven kånken
19. Varje månad shoppar jag för kanske 50 kr!!!!!!!! finns inget att köpa hääär!!!
20. på nätet shoppar jag det finns för mycket på nätet, kan aldrig bestämma mej för vad jag vill ha!!!!
21. Min favorit-modeblogg är moderniteter såklart!!!!!
22. Jag är som snyggast just nu!!!!!
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag det är väldigt sällan jag behöver det!! men isåfall min syster sia!!!
24. Mitt hår är HO-HO-HO-HO-HO-HO-HOCKEYFRILLA!!
25. Mitt drömjobb skulle vara rockstar!!!



image328

en bild på tuppen när hon sminkat sej och stod framför sin gamla skola!!!

Kommentarer
Postat av: T

Har läst igenom några av dina inlägg nu, och jag måste säga att du skriver rätt bra :)

Postat av: emmi

seriööööst? FÖRLÅT. jag har inte fått ngn förfrågan på bilddagboken? är det du som fotar på popkollon och sånt? jag har nyss börjat med frågorna, så har inte hunnitkolla runder så mkt!! FÖRLÅT. skicka förfrågan på bdb igen:D

2008-02-01 @ 22:14:09
URL: http://emmiklemmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback