FRÅGOR OCH SVAR!!!!

image310


Eftersom det varit brådis för alla dom senaste veckorna vet vi att ni inte hunnit med att skriva frågor till oss som de andra bloggarnas läsare gjort, så därför har vi snott frågorna moderniteter fick, tyckte det passar bra, eftersom vi är en lika fabulös modeblogg som moderniteter!!!!! lika fräscha, även fast dom partar mer!!

hönan är den som svarar men hon svarar också för tuppen, men hon gissar svaret! NYTT OCH SPEXIGT sätt att göra det på.


 Hur gamla är ni och vem är vem? Man blir helt yr på det. båda två är 17 år, men tuppen fyller 18 före hönan vilket skapar lite bitterhet emmelanåt.

Är ni tvillingar? oj, konstigt att ni undrar det vi är ju inte ens lika!

Är ni syskon? nej inte det heller! Men vi båda har syskon.

Vad vill ni bli när ni "blir stora"?
Hönan nåt roligt inom musik eller mode, fast allra helst en vacker dam
tuppen vill nog bli äggskötare

Hur bor ni? Hos våra respektive föräldrar (päron om man föredrar att kalla dom det)

Hur långa är ni? hönan är lite mer än en och en halv meter, tuppen är längre

Hur mycket väger ni?
hallå konstig fråga! vi håller inte reda på sånt, finns viktigare saker, fräschare saker också

Har ni pojkvänner? varken hönan eller tuppen förspiller sin tid på andra människor, man ska sätta sej själv i främsta rummet

Bor Tuppen i en lägenhet med sin pojkvän? Och bor Hönan med era föräldrar? Eller hur är det?
okej såhär är det, tuppen har ju ingen pojkvän!! och vi har EJ samma föräldrar, så har vi klarat ut det.

Vilka länder har ni varit i resp. vilka vill ni åka till? Hönan har varit i spanien, grekland, finland, danmark, och nog inget mer. Tuppen har varit i italien, grekland, danmark och småland

Vad har ni för stjärntecken?
hönan är lejon och tuppen är kanske oxe
 
Vem är det ni känner i Borås? hmm, tuppe känner ingen i borås, men hönan känner en amanda rätt bra.
 
Hönan: Vad skall du göra efter studenten? Om du skall plugga, vad skall du plugga?
Hur träffades du och Mattias, och hur gammal är han?
Efter studenten ska jag flytta härifrån och påbörja min karriär som vacker dam i en stor och fin stad! kanske läsa en bok nån gång i månaden. Mattias är en kille som jag träffade när jag flyttade hit i sexan, då gick vi i samma klass, sen gick vi inte i samma klass mer.. fast nu på gymnasiet gör vi det igen. han är 17 år och är nog den enda mattias jag känner. han gillar att skejta och snusa samt umgås med sin flickvän fia.


Jobbar båda på Ica/Konsum (minns ej vilket av dem det är)?
tyvärr jobbar ingen där

 Röker ni?
att röka är typ det ofräschaste man kan göra VAD TROR NI OM OSS??!! har inte vårt budskap nått ut????

När fyller ni år?
hönan den 13:e augusti och tuppen den 25:e april

Vad gör ni en helt vanlig dag?
hönan: vaknar i sängen och znoosar i 10 minuter, ligger kvar i sängen i en kvart innan jag äter en grötfrukost och beger mej till kebabskolan! Väl på kebabskolan suger jag i mej kunskap i sex timmar och sedan beger jag mej hemåt för att smälta in all kunskap jag fått, därefter gör jag vackra saker som en dam gör innan jag får min skönhetssömn.

tuppen: Hon vaknar och går upp direkt skulle jag tro. Därefter äter nog hon också gröt (jag var först hon härmas) innan hon beger sej till kebabskolan. Hon skolkar ej från lektionerna och arbetar ibland flitigt och ibland inte. Efter det cyklar hon hemåt för att öva på att sköta om ägg, bäst gillar hon att sköta om ägg från frigående höns.


tack för att ni älskar oss! pussar från era alldeles fräschaste

(såklart sköljer vi våra munnar med sb12 noll bad breath här!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback