Young Urban Professional!!!!

Jag, Tuppen, ska väl också köra en dagens outfit då, typiskt att jag just idag skulle vara sjuk och inte orkat piffa till mig (som jag brukar hahaha visst)...

Såklart att alla vill veta var den fräscha tröjan kommer ifrån, den är köpt på Pysselboden Linus! Det står YUPPIE - YOUNG URBAN PROFESSIONAL på den! Fräscht va!?
Tyvärr känner jag mig inte så ung, urban eller professionell idag. Fast snart ska jag och Hönan simma och ha pensionärsvattengympa i alla fall.

Önskar att jag vore lika cool som killen på tröjan...suck

Kommentarer
Postat av: therese

hahaha VAD har tuppen gjort på väggen? :P

2008-01-29 @ 22:30:03
Postat av: Karolina

Åh! Tack känns bra med lite stöd! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback