Dåligt Initiativ från Tuppen!!!

Nu har jag slitit som ett djur i rosaochbrunrandigt förkläde/klänning på astrid lindgrens värld ett tag och det är lite därför som jag har varit så dålig på att blogga!!! Men inte ska man klaga nu när solen verkar vilja visa sig lite igen!!!!! Idag var jag och en Tuppsyster på shoppingrunda i Hultsfred och upptäckte till vår stora förtvivlan att Pysselboden "Linus" verkar läggas ner!!!!!???????!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????!?!?!?!?!11 Fattar ni hur sorgligt det är!!!!!!!!???!!!????? Jag började nästa gråta måste sms:a Hönan. Men Kupan stod kvar men tyvärr var det inte öppet. Hittade en påse utanför men den innehåll bara en ganska ofräsch jacka i nån violett kulör. Jaja. Sen gick vi till "Loppisen" som ligger i centrum men det är ju ingen riktig loppis jagmenar de har ju redan satt ut priserna? eller vad menas med loppis nån som vet?? Där hittade jag en randig klänning och ett par shorts. Kan visa sen på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback