Ett foto i timmen med er favorithöna!!!!!


hade sovmorgon, gick upp vid 9, råkade somna kvällen innan med blött hår uppsatt i tofs ser därför lite knasigt ut


fick hem en Bamse eftersom jag fortfarande är en trogen prenumerant! älskar Bamse, jag grät till den här serien jag fotat ifrån, varför får ni veta om ni köper tidningen!


anlände till kebabskolan och gick till klassrummet för att räkna lite matematik, där hittade jag min favorit-tupp!!!


vi hade lite rast, gick ut i det fina vädret, tuppen åt ett äpple hönan tuggade ett tuggummi!!


räknade lite mer matte, funktioner, i tre hela timmar räknade vi!! det ni inte dåligt jobbat alls, (två gånger i veckan har vi gjort det nu i vår också!!! alltså sammanlagt 6 timmar matte i veckan!!)


sen fick vi åka hem, det tyckte tuppen var KANONERS!!!!!!!!

ringde till min syster som målade plank


tog en tur till röda korset, kom hem med det här!


sydde en liten klänning av tygbiten jag köpte


datade litegrann!


sedärja det var min dag, från 09.00 till 19.00 nu ska jag softa vidare!

Kommentarer
Postat av: Nicole

jag blev inte så motiverad till matte b av den där bilden :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback