Rosen, Loranga, Masarin och Dartanjang!!!

Alltså några av de fräschaste böckerna (tänker inte säga barnböcker för jag är ju myndig och vuxen kan man väl säga och jag tycker fortfarande att de är bäst) är de om Loranga, Masarin och Dartanjang!!! Teckningarna är jättefina här ärnågra exempel:

Till vänster Masarin och til höger Loranga.

Ska väl inte vara märkvärdig eller nåt men jag äger faktiskt det här kasettbandet




Dessutom har jag sett filmen! Såg den på biorio i Hultsfred på julafton för några år sen, så soft så det kunde inte vara softare!!! Loranga gillar ju popmusik och så och den här låten måste ni lyssna på för den tycker jag också om!!!


Måste förtydliga att det här inlägget kan nog inte hönan stå för hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback